شنبه 8 اردیبهشت 1403  
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
1401/10/27 سه‌شنبه

آغاز اعتباربخشی وزرات‌خانه‌ای دانشکده پرستاری.

صبح امروز با حضور ارزیابان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارزیابی جامع اعتباربخشی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان آغاز شد..

.
به گزارش خبرنگار وبدا از آبادان،  ارزیابان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پی ماموریتی ویژه از سوی این وزارتخانه با هدف بررسی میزان رعایت استانداردهای ملی، روند ارزیابی جامع اعتباربخشی وزرات‌خانه‌ای دانشکده پرستاری این دانشگاه را آغاز کردند.

 ارزیابان ویژه این اعتباربخشی طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۷ الی ۲۸ دی‌ماه، امکانات آموزشی موجود در این دانشگاه از قبیل ساختمان‌های آموزشی دانشکده پرستاری، مرکز مهارت‌های بالینی، آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌های آموزشی آبادان و خرمشهر را مورد ارزیابی قرار داده و پس از آن گزارشی مبسوط در خصوص چگونگی شرایط اعتباربخشی دانشکده یادشده، به کمیته مربوطه در سطح وزارت‌خانه ارائه خواهند نمود.

نتیجه این اعتباربخشی پس از گزارش کارگروه ارزیابی در تمامی محورهای تعیین شده در استانداردهای اعتباربخشی دانشکده‌های پرستاری کشور به وزارت متبوع، از جانب آن وزارت‌خانه به دانشگاه علوم پزشکی آبادان ابلاغ خواهد شد و بر اساس آن مجوزهای لازم مربوطه صادر می‌گردد.
 
.
آرشیو
عكس های مرتبط :