اخبار
.

جلسه توجیهی ویژه دانشجویان فوریت های پزشکی با حضور رئیس دانشکده و مدیر گروه

1403/2/1 شنبه

جلسه توجیهی ویژه دانشجویان فوریت های پزشکی با حضور رئیس دانشکده و مدیر گروه روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۱۳ در آمفی تئاتر معاونت برگزار شد.

 جلسه توجیهی ویژه دانشجویان فوریت های پزشکی روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۱۳ در آمفی تئاتر با قرائت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی آغاز شد.
آقای عقیلی مدیر گروه رشته فوریت های پزشکی ضمن عرض تبریک سال نو و عید سعید فطر، به دانشجویان جدیدالورود بابت قبولی در کنکور سراسری و شروع فصل جدیدی از زندگی تبریک گفتند. ایشان در ادامه به معرفی رشته فوریت های پزشکی، آینده تحصیلی و شغلی، جایگاه این رشته در ایران و جهان و همچنین فرصت های شغلی پیش روی دانشجویان این رشته پرداختند.
همچنین ریاست دانشکده جناب آقای دکتر طاهری پس از تبریک سال نو و عید سعید فطر، از زحمات مدیر گروه قبلی خانم رئیسی فر تشکر و برای آقای عقیلی در ادامه این مسیر آرزوی توفیق داشتند. دکتر طاهری به لزوم استفاده هر چه بیشتر دانشجویان از وقت و انرژی خود برای پیشرفت و توسعه آموزش اشاره داشتند. در ادامه به تبیین قوانین و مقررات حرفه ای و حق استاد بر دانشجو و دانشجو بر استاد پرداختند.
در پایان جلسه نیز دانشجویان به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند که دکتر طاهری ریاست دانشکده قول پیگیری و مساعدت دادند.
عكس های مرتبط :