شنبه 15 اردیبهشت 1403  
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :

اخبار

1403/2/1 شنبه

جلسه توجیهی ویژه دانشجویان فوریت های پزشکی با حضور رئیس دانشکده و مدیر گروه .

جلسه توجیهی ویژه دانشجویان فوریت های پزشکی با حضور رئیس دانشکده و مدیر گروه روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۱۳ در آمفی تئاتر معاونت برگزار شد. .

.
 جلسه توجیهی ویژه دانشجویان فوریت های پزشکی روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۱۳ در آمفی تئاتر با قرائت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی آغاز شد.
آقای عقیلی مدیر گروه رشته فوریت های پزشکی ضمن عرض تبریک سال نو و عید سعید فطر، به دانشجویان جدیدالورود بابت قبولی در کنکور سراسری و شروع فصل جدیدی از زندگی تبریک گفتند. ایشان در ادامه به معرفی رشته فوریت های پزشکی، آینده تحصیلی و شغلی، جایگاه این رشته در ایران و جهان و همچنین فرصت های شغلی پیش روی دانشجویان این رشته پرداختند.
همچنین ریاست دانشکده جناب آقای دکتر طاهری پس از تبریک سال نو و عید سعید فطر، از زحمات مدیر گروه قبلی خانم رئیسی فر تشکر و برای آقای عقیلی در ادامه این مسیر آرزوی توفیق داشتند. دکتر طاهری به لزوم استفاده هر چه بیشتر دانشجویان از وقت و انرژی خود برای پیشرفت و توسعه آموزش اشاره داشتند. در ادامه به تبیین قوانین و مقررات حرفه ای و حق استاد بر دانشجو و دانشجو بر استاد پرداختند.
در پایان جلسه نیز دانشجویان به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند که دکتر طاهری ریاست دانشکده قول پیگیری و مساعدت دادند.
.
آرشیو
عكس های مرتبط :
نسخه قابل چاپ
بیشتر